New Star Marsafa
New Star Marsafa
New Star Marsafa
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

New Star Marsafa

الرئيسيةالتسجيلأحدث الصوردخول

عايز جميع القنوات الجديده من غير ما تضيف ترددات ولا توجع قلبك خش واعرف

محمد كردى
Abu Mohanad
Adel Sar7an
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Adel Sar7an
وسام الاشراف المتميز لهذا الشهر
وسام  الاشراف المتميز لهذا الشهر
Adel Sar7an

Personalized field : عايز جميع القنوات  الجديده من غير ما تضيف ترددات ولا توجع قلبك خش واعرف C13e6510
وســـــــام : عايز جميع القنوات  الجديده من غير ما تضيف ترددات ولا توجع قلبك خش واعرف W2

عايز جميع القنوات  الجديده من غير ما تضيف ترددات ولا توجع قلبك خش واعرف Empty
مُساهمةموضوع: عايز جميع القنوات الجديده من غير ما تضيف ترددات ولا توجع قلبك خش واعرف   عايز جميع القنوات  الجديده من غير ما تضيف ترددات ولا توجع قلبك خش واعرف Icon_minitime1الأحد 27 يوليو 2008, 14:33

بسم الله الرحمن الرحيم
اولا سواء كان الريسيفر بتاعك اى نوع
الطريقه اللى انا هاقول عليها امشى بيها
الخطوه الاولى : ادخل على القائمه
الخطوه الثانية اختار الضبط او التركيب او ضبط الصحن او ضبط الهوائى حسب ما هى مكتوبه عندك بالريسيفر
ثالثا ادخل على البحث اليدوى او كلمة MANUAL وان كانت مكتوبه اوتو خليها ما نوال
رابعا ادخل على الترددات من كلمة اسمها تى بى او المسارات
فى النهايه اختار التردد 11747 افقى 27500 وابحث
لكن خد بالك هتلاقى فى كلمة اسمها بحث الشبكة او NETخليها مفتوحه او تعمل او تشغيل حسب ما هى مكتوبه
واضغط اوكى
سوف يتم تحميل جميع القنوات الموجوده على النايل سات فى اللحظه التى تبحث فيها ان شاء الله
http://www.marsafa.yoo7.com
Abu Mohanad
AdminAdmin
Abu Mohanad

Personalized field : عايز جميع القنوات  الجديده من غير ما تضيف ترددات ولا توجع قلبك خش واعرف C13e6510
وســـــــام : عايز جميع القنوات  الجديده من غير ما تضيف ترددات ولا توجع قلبك خش واعرف FP_20

مُساهمةموضوع: رد: عايز جميع القنوات الجديده من غير ما تضيف ترددات ولا توجع قلبك خش واعرف   عايز جميع القنوات  الجديده من غير ما تضيف ترددات ولا توجع قلبك خش واعرف Icon_minitime1الأحد 27 يوليو 2008, 19:40

مشكووووووووووور لك ياعم اشرف يا صاحب الشيخ صالح
تحياتى ياتويييييييين

بس انا عندى مفيش طبق اعمل ايه
https://marsafa.yoo7.com
محمد كردى
عضـــو جديد
عضـــو جديد
محمد كردى

وســـــــام : عايز جميع القنوات  الجديده من غير ما تضيف ترددات ولا توجع قلبك خش واعرف M0dy.net-01220196883

مُساهمةموضوع: رد: عايز جميع القنوات الجديده من غير ما تضيف ترددات ولا توجع قلبك خش واعرف   عايز جميع القنوات  الجديده من غير ما تضيف ترددات ولا توجع قلبك خش واعرف Icon_minitime1الثلاثاء 29 يوليو 2008, 08:31

تسلم ياغالى
مجهود متميز
http://WWW.marsafa.yoo7.com
زيدان عبد المعز
عضـــو جديد
عضـــو جديد
زيدان عبد المعز

وســـــــام : عايز جميع القنوات  الجديده من غير ما تضيف ترددات ولا توجع قلبك خش واعرف FP_20

مُساهمةموضوع: رد: عايز جميع القنوات الجديده من غير ما تضيف ترددات ولا توجع قلبك خش واعرف   عايز جميع القنوات  الجديده من غير ما تضيف ترددات ولا توجع قلبك خش واعرف Icon_minitime1الجمعة 05 سبتمبر 2008, 00:56

شكرا يا عادل تحياتى
الجنرال
وسام التميز لعضو الشهر
وسام التميز لعضو الشهر
الجنرال

وســـــــام : عايز جميع القنوات  الجديده من غير ما تضيف ترددات ولا توجع قلبك خش واعرف M0dy.net-01220196883
وســـــام جديد : عايز جميع القنوات  الجديده من غير ما تضيف ترددات ولا توجع قلبك خش واعرف 7elm3a11

مُساهمةموضوع: رد: عايز جميع القنوات الجديده من غير ما تضيف ترددات ولا توجع قلبك خش واعرف   عايز جميع القنوات  الجديده من غير ما تضيف ترددات ولا توجع قلبك خش واعرف Icon_minitime1الجمعة 05 سبتمبر 2008, 05:08

مشكووووووووووووووووور ياعادل على المعلومه القيمه بس على فكره انا سمعتها ما الاستاذ اشرف بس نسيت التردد وانا بشكرك لانك فكرتنى بيه ابو سرحان ملوك الدش والفضائيات بلا منازع
ابو تريكه
صاحب افضل المواضيع
صاحب افضل المواضيع

وســـــــام : عايز جميع القنوات  الجديده من غير ما تضيف ترددات ولا توجع قلبك خش واعرف 444
وســـــام جديد : عايز جميع القنوات  الجديده من غير ما تضيف ترددات ولا توجع قلبك خش واعرف 1610

مُساهمةموضوع: رد: عايز جميع القنوات الجديده من غير ما تضيف ترددات ولا توجع قلبك خش واعرف   عايز جميع القنوات  الجديده من غير ما تضيف ترددات ولا توجع قلبك خش واعرف Icon_minitime1الجمعة 05 سبتمبر 2008, 19:19

شكرا يا عادل
تسلم ايديك موضوعك مميز
mido
وسام الحضور الدائم
وسام الحضور الدائم
mido

وســـــــام : عايز جميع القنوات  الجديده من غير ما تضيف ترددات ولا توجع قلبك خش واعرف Best01
وســـــام جديد : عايز جميع القنوات  الجديده من غير ما تضيف ترددات ولا توجع قلبك خش واعرف 15791511

مُساهمةموضوع: رد: عايز جميع القنوات الجديده من غير ما تضيف ترددات ولا توجع قلبك خش واعرف   عايز جميع القنوات  الجديده من غير ما تضيف ترددات ولا توجع قلبك خش واعرف Icon_minitime1السبت 06 سبتمبر 2008, 20:42

ال10000ف  شكر يا عدوله 
الموضوع جامد اوى

عايز جميع القنوات الجديده من غير ما تضيف ترددات ولا توجع قلبك خش واعرف
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-