New Star Marsafa
New Star Marsafa
New Star Marsafa
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

New Star Marsafa

الرئيسيةالتسجيلأحدث الصوردخول

اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى

5 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر
Anonymous

اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى Empty
مُساهمةموضوع: اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى   اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى Icon_minitime1الأحد 15 يونيو 2008, 13:49

اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى Salam111
اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى 37881918

اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى 26438410
اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى Shrekh10
اليوم من قلب مرصفا
ابث عليكم اسئله
بس الجواب
بصراحه
اوكى
**
*

من عادل العرضى
صاحب الليل الحزين

اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى Df31123
لكل جرئ رأى ولكل شخص جواب
هل لديك الجرأة على الأجابة على هذة الأسئلة؟؟
هذة الأسئلة تتطلب منكم الشجاعة والصدق مع نفسك أولا
الأسئلة هى
اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى Df31123
من أنت وما الذى تفعلة هنا
فى يدك قنبلة يدوية وفى الأخرى وردة حمرا
بجملة واحدة اكتب تعريف لكل الكلمات التالية ؟
الوطن ..............

الأم ...............

الليل ................

الحب ................

الصمت................

الرجل..................

الأنترنت ................

المرأة .................

الماسينجر ..............

وكيف تتخيل العالم بدون هذة الأشياء
الشاى_ والكمبيوتر _الحب_ يوم الأجازة
وجة رسالة الى لشخص لايعرفة ألا أنت

أختار خمس أعضاء من المنتدى وأمنحهم ألقابا ؟؟؟؟
ياريت الكل يشارك ويقول رأية بصراحة وبثقة

الاسئله مش صعبه والله يا رجاله
ملك قالتلى انا عايزه حاجه من ابداعك
خذى عندك حلى بقى
عادل العرضى
صاحب الليل
الحزين
**
*

لو عايزين الحل عندى
بس انا عايز زكاء مرصفا
اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى Backbg45
اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى 8701-013

متنسوش الحل عندى
**
*
انتظر الجواب
اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى 21070211

MANCHESTER
(( برنس الليالى ))
(( برنس الليالى ))
MANCHESTER

Personalized field : اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى C13e6510
وســـــــام : اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى FP_20
وســـــام جديد : اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى 144410

اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى Empty
مُساهمةموضوع: رد: اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى   اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى Icon_minitime1الأحد 15 يونيو 2008, 14:50

الله الله الله

بجد موضوع غااااااااااااااااااااااااايه فى الجمال

وبجد تسلم ايدك
موضوع حلو جدا

بس انا مش هشارك دلوقتى
http://yourstyle.own0.com/
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى   اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى Icon_minitime1الأحد 15 يونيو 2008, 15:11

ايوه كده ياعادل الموضوع جمييييييييييييييل
من أنت وما الذى تفعلة هنا ؟ انا ملك وانا هنا لاننا كلنا ايد واحدة ولازم نوصل بالمنتدى للقمة
فى يدك قنبلة يدوية وفى الأخرى وردة حمرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟يعنى ايه؟ شكلك عامل مقلب عموما هكمل

الوطن .............. المكان اللى تلاقى فيه نفسك واهلك من حولك هو ده وطنك

الأم ............... ست الكل وهى اكتر حد بيخاف عليك

الليل ................ ملك الاحزان زالافراح

الحب ................ فرح وهم

الصمت................ يعبر عن التركيز او رفض الوضع الحالى

الرجل.................. ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مبيعجبهوش العجب ولا الصيام ف رجب

الأنترنت ................ سلاح ذو حدين لكن اللى بيستخدمه صح بيستفبد

المرأة ................. اطيب مخلوق

الماسينجر .............. بيقرب الناس من بعض

الشاى:الحياة هتبقى كلها صداع خصوصا انى بحبه جدا
والكمبيوتر: الحياة هتبقى مملة
الحب: الحياة هتنتهى
يوم الأجازة : هيبقى العالم جميل جدا انا بكره الاجازات
وجة رسالة الى لشخص لايعرفة ألا أنت : مفيش
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى   اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى Icon_minitime1الأحد 15 يونيو 2008, 15:34

احمد حلمى(ساقط)معلش كان المفروض انك تشارك هارد لك
اما ملك تصفيق حاد للحلول الجميله
بس يا ملك السؤال التانى مفهوش مقلب
والسؤال الاخير سهل جدااااا
انتى نجحتى بنسبه70%مبروك
بس انا عايز الاجابتين الناقصين
صاحب الليل الحزين
اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى Df31125
اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى Backbg47
اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى 43975811
EL!@MEER

.::®EL!@MEE::.
EL!@MEER

Personalized field : اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى C13e6510
وســـــــام : اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى 144410
وســـــام جديد : اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى 1610

مُساهمةموضوع: رد: اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى   اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى Icon_minitime1الأحد 15 يونيو 2008, 16:20

بسم الله الرحمد الرحيم

ان شاء الله هكون عند حسن ظنكم
وهجاوب على الاسئله

3

2
1
اكشن
اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى 15761510

هل لديك الجرأة على الأجابة على هذة الأسئلة؟؟

طبعا**ياحـ ـ ـ ـ ـ ـ ـزين **

هذة الأسئلة تتطلب منكم الشجاعة والصدق مع نفسك أولا
الأسئلة هى

انا الاميـ ـ ـ ـ ـ ـ ـر انا الى بفعله هنا بحاول افيد بعقلى وكتاباتى

وكمان بستفيد

الوردة الحمرا لحبيبى

القنبلة ههديها لاى فلسطينى يرميها بايده على اسرائيل

الوطن ......كوسة فى كوسة حتى الصباح الباكر........
الأم .....حنية..........
الليل ......حزن..........
الحب .......هذا انا انا الامير الحب فى جسمى
.........
الصمت.......من دهب.........
الرجل ......طموح و شهامة..........
الأنترنت ......من غيرة ماقدرش اعيش..........
المرأة ......حب اوى او خيانة اوى...........
الماسينجر .....عالم مالوش حدود.........
الشاى مالوش لازمة معايا_الكمبيوتر اهم من الاكل_الحب*انا الحب*_يوم الاجازة سفينة النجاة

سارحل ..بلا ..اثر.. سابكى ..بلا.. دموع

*ــــــــــــــــــــــــــــــ الاميـ ابو مسلم ــرــــــــــــــــــــــــــ*
الحـ ـ ـ ـ ـ ـزين :حبيب قلبى
احمد حلمى **الفكاهه والمرح
هذا انا:الحب و معانية
التوين**:واد مجدع
ملك(شمعه المنتدى):حبوبة المنتدى
عماد سليم**العقل المدبر والمفكر
محمد مراد فرج**الغالى

وباقى الاعضاء الكرام**اكثر من اخوات

معلش ياحزين انا جاوبت على اكثر من خمسه

علشان مينفعش

http://www.marsafa.yoo7.com
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى   اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى Icon_minitime1الأحد 15 يونيو 2008, 16:56

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ابو جلال جاب من الاخر
تسلم يا جلجل
النتيجه ظهرت(200%100)يعنى(نـــــاجــــــــــــح)يا رايق
هارد لكى يا ملك ابو جلال عدى الخطوط الحمراء
واشكركم على المنافسه
على فكره فى اجوبه تانيه
بس مين هيجاوب بعد الامير
تسلم يا امير العالم العربى
وانتظرو المزيد
من
صاحب الليل الجميل
هذا اسمى الجديد

اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى Df31129
اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى Backbg50
اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى 42590812
اسير الصمت
عضـــو جديد
عضـــو جديد
اسير الصمت

وســـــــام : اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى FP_20

مُساهمةموضوع: رد: اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى   اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى Icon_minitime1الأحد 15 يونيو 2008, 20:01

اولا يا عادل

موضوعك جميل

جداااا

فى غاية الاهمية

اما

من انت
انا

اسير الصمت

والذى افعلة هنا
هو انى احبيت هذة البلد

وكم تمنيت ان اكون منها

ولكن شكلك بجد ياعادل

عامل مقلب موت

بس

الوطن...........هو المكان الذى تربيت فية واحببيتة

الام................هى كل شى فى حياتى ممكن تكون امى الحبيبة

او بلدى الجميلة

الليل.................هو الحزن الداكن الذى يعبر عن المستحيل

الصمت...........انة معبد لة تقديس فاعظم ما فى الحب ان تعشق فى معبد الصمت وهو معبد المحبين

الحب..........هو اعظم شى فى الدنيا ولكن الحب اصبح يهان

وهو المرار بعينة لانك بمجرد خروجك منة تصبح فاقد كل شئ

اما عن الرجل ............فهو كالجبل لة كرامة فوق كل شى وطموح عظيمة

الانترنت ............ياة مش اوى يعنى هو بجد سلاح امن ومدمر

ممكن يكون اصلح من اى شى

ممكن يكون الدمار بعينة

اما اذا تحدثنى عن المراة .........فاقول لك انها كالقلب فى الجسد

والدم فى العروق

وهى الحنوونة التى تتغلب على امراة مجرد انها تحب

ولكن انها كالثعلب او الذئب الشرس

التى ممكن ان تدمر اى شى لمجرد انك تجرحها

اما اذا حدثتنى على الماسينجر...........فهو البيت الذى تتاجسد فية روحى لمكالمت اعز احبابى

فى الخارج

اما عليك بالشاى لانة صاحب المزاج

بس بلاش شاى التومين

علشان مغشوش يا عادل

وليبتون حلو جربة بس وقولى

الكمبيوتر هو عالمى وبنسى كل شى امامة

الحــــــــــب ...........هو اللعنة التى اذا حطط بانسان

قد تكون لة كالدمار

يوم الاجازة

هو كا الحياة الجميلة

او القارب الذى اعبر بة الدنيا

ودائما اكون فى هذة اليوم فى عالمى الخاص

انى احببت الحب الذى تحبية

اسير الصمت

لك منى ارق واعظم تحياتى
وارجو ان تقبل مرورى

اسيـــــــــر الصمت
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى   اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى Icon_minitime1الأحد 15 يونيو 2008, 20:24

يا جماعه خلاص الامير جاب من الاخر
معلش يا امير الصمت
مره تانيه يا عسل
صاحب الليل الجميل
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى   اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى Icon_minitime1الإثنين 16 يونيو 2008, 20:38

من أنت ليالى
وما الذى تفعلة هنا
اشارك بمواضيعى وبأرائى
الوطن ..............مضحيش بروحى علشانه
الأم ...............بيقولوا حنينه
الليل ................هدوء وسكينه

الحب ................مقدرش اعيش من غيره

الصمت................بحب اصمت ف وقت غضبى

الرجل..................ضل حيطه ولا ضل راجل

الأنترنت ................حياتى

المرأة .................رقيقه وحنينه وملهاش مثيل

الماسينجر ..............بيقرب المسافات

الشاى مليش فيه

والكمبيوتر من غيره ميبقاش ف حياه مسلى
الحب هيسود الكره
يوم الأجازة هتبقى الايام زى بعضها شغل ف شغل
وجة رسالة الى لشخص لايعرفة ألا أنت قلبى

الحزين حبيب المنتدى عماد اجدع ناس ملك حبيبت قلبى حلمى سفن اب يالذيذ يارايق محمد مراد الاب الروحى
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى   اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى Icon_minitime1الإثنين 16 يونيو 2008, 20:46

مش بطال
كويسه
درجتك90%100
تحياتى لك
بس مفيش حد هيعدى الامير فى رده
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى   اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى Icon_minitime1الثلاثاء 17 يونيو 2008, 06:18

انت مش بيعجبك حاجة دى ليالى مجاوبة على كل الاسئلة راجع نفسك ياعادل انت مش ادها affraid ههههههههههههههههههههه
Abu Mohanad
AdminAdmin
Abu Mohanad

مُساهمةموضوع: رد: اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى   اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى Icon_minitime1الثلاثاء 17 يونيو 2008, 07:28

بسم الله الرحمد الرحيم

انا واعوز بالله من كلمة انا / عماد سليم وما الذى افعله هنا بحاول افيد بعقلى وكتاباتى

وكمان بستفيد

الوردة الحمرا لحبيبى

القنبلة ههديها لاى فلسطينى يرميها بايده على اسرائيل

الوطن ......كوسة فى كوسة حتى الصباح الباكر........
الأم .....حنية..........
الليل ......حزن..........
الحب .......هذا انا انا الامير الحب فى جسمى
.........
الصمت.......من دهب.........
الرجل ......طموح و شهامة..........
الأنترنت ......من غيرة ماقدرش اعيش..........
المرأة ......حب اوى او خيانة اوى...........
الماسينجر .....عالم مالوش حدود.........
الشاى مالوش لازمة معايا_الكمبيوتر اهم من الاكل_الحب*انا الحب*_يوم الاجازة سفينة النجاة

سارحل ..بلا ..اثر.. سابكى ..بلا.. دموع

ايه رائيك فى السرقة عينى عينك

وجايز هى دى الاجابات الصح ومعرفش
خلينا معاها
المهم الواحد ينجح ياعم
https://marsafa.yoo7.com
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى   اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى Icon_minitime1الثلاثاء 17 يونيو 2008, 08:01

حزين انت كدا بتلعب ف عداد عمرك ههههههههههههههههههههههه انت فعلا مش ادى هه
ليالى
Abu Mohanad
AdminAdmin
Abu Mohanad

مُساهمةموضوع: رد: اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى   اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى Icon_minitime1الثلاثاء 17 يونيو 2008, 10:09

اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى Salam111
معلش هجاوب تانى لو سمحتم لانى لقيت فرصة

انى اعدل اجبتى على مزاجى

عماد سليم .... من ابناء هذه القرية وغصب عنى تلقينى هنا على طول
تكليف وتشريف ليه

القنبلة هرميها عليك عشان لو مقلب تنفجر فيك
والورده ههديها لصاحبة النصيب

الوطن .
يعنى ايه كلمة وطن زى ما محمد فؤاد قال مش هلاقى كلام احلى منه

بس الف خسارة على ناس كرهت الناس فى وطنهم

الليل ................
ضلمه بس اجمل من النهار عندى عشان الواحد بيسهر فيه

ومفهوش حر
الحب ................
والله غلبت فيه ممكن تقول عليه بحر متقلب

الصمت................
انك يصيبك الخرس وانته لسانك مترين

الرجل..................
اسم مكون من ثلاث جبال وتلال وهموم

الأنترنت ................هو من اجبرنى للدخول لهنا والتعليق على موضوعك وربنا يستر

المرأة .................مخلوق غريب وعجيب احيانا جميل واحيان اأكثر مؤلم

الماسينجر ..............
زيه زى التليفون مع الفارق حبتين

بدون هذه الاشياء اتخيل العالم سيجارة تحترق
دون ان يأخذ منها الشارب نفسا واحدا

رسالة الى الشخص الذى لا اعرفه الا انا ... جميله العبارة بجد
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نسيب نص الرسالة لانه هو الوحيد اللى ممكن يفك رموز الكتابة

انا نفسى ازود العدد شوية لانى بجد شاركت اكتر لانى حبيت امنح القاب
لاعضاء كتير جدا
........
محمد عابد : صاحب القلم الحاد ...صاحب الاحساس العالى
محمد سرحان: المتجدد دائماً .. صاحب المفاجأت الخاصة جدا
محمد حلمى عبد المعبود : الغائب عن الأنظار .. الحاضر فى القلب
عادل سرحان(( التوين)) : بسمة المنتدى ... قلب ملئ بالمشاعر
اروع من سطر وكتب فى المنتدى .. صاحب اللمسات الانيقة الجذابةCaPpO_MiDO
محمد مراد فرج : حكيم المنتدى .. وصاحب كتب التراث عن مرصفا .. بحر ملئ بالمفاجأت والافكار والمعلومات
الأستاذ : القلم الغامض الناقض ... بعيد عن الضوء لكنه يخرج بفكر وموضوع ونقد متجدد دائماً
النهر المتجدد بالفكاهة والمرح .. صاحب موضوعات غريبة وجميلة ومتميزة ahmed helmy
افضل ناقد ومعلق .. صاحب ابداع خاص ولمسات متميزة ahmadabdooo
صاحب الصفقات والخبطات الرياضية .. رياضى سياسي شاعر ناقد متميز بموضوعاته Haitham Imam
الرجل الغامض الاول وليس الثانى .. شاعر وطبيب ** عاشق ورومانسى ** صاحب ابداع خاصDr.Sendbad
قلم جميل من انسان جميل .. كان من الصعب ان يبتعد عنا لكن قرار فرض علينا واجبرنا عليه ALAMER
ملك محمد امام : المذيعة المشاكسة - المحاورة الرقيقة - صاحبة القلم الجميل الحساس .. صادقة المشاعر
اسماء يوسف : الغائبة عنا الحاضرة فى قلوبنا .. ابهرتنا بابداعها وموضوعاتها وغابت عنا دون سبب .. نتمنى عودتها الى منتداها
ليالى العمر : وردة المنتدى - بسمة متألقة تضفى جمالا للمنتدى
دكتورة وشاعرة - قلم جميل غائب عنا دون سبب .. نتمنى ان نراها معنا من جديد : lana
عبدالفتاح العرضي : الشاعر الثائر .. انسان جميل اضفى جمالا للمنتدى يغيب ويحضر .. يثور ويهدئ
احمد صبحى محمود : ابو تريكة الفنان .. صاحب اللمسة الجميلة والأدء الرشيق .. الغائب عنا دون سبب .. نتمنى ان نراه من جديد
اجمل نقوش وزخارف وتعليقات .. مجتهد وكسول .. مبدع لكنه خجول . يشارك ويتكاسل . نتمنى مزيد من الابداعmido_حما ده
شخصية مليئة بالتجدد والغموض لكنه لم يبدع بعد .. يسطر السطور وننتظر ان يثور ليبدع بما لدية دون تحفظ DOWNLOAD
الفتا الطائر : جاء وغاب .. طرق الباب .. وتركه مفتوح نتمنى عودته الينا والمشاركة معنا فلديه ابداعات خاصة نتمنى رؤيتها
الساكت الحبووب : انسان جميل .. كتب بعض السطور وغاب عنا بسبب نتمنى له التوفيق والعوده لنا من جديد
نو نيم حتى الاسم سيبه مجهول وغيابه عنا طال .. نتمنى زوال وتغير الحال وان يضفى علينا كما لمسنا منه الجمال No Name
محمد احمد خضر(( ميزو )) : انسان جميل محبوب .. صادق القلب .. يتقدم ويقترب وفجأه يختفى .. نتمنى ان نراها
والبقية موجوده فى موضوع مستقل
فلقد راودتنى فكرة وجدت ان عرضها مستقلة بموضوع اجمل
فكل الشكر لك اخى عااااااااادل على موضوعك المتميز بحق

EL!@MEER

EL!@MEER

وســـــــام : اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى 144410
وســـــام جديد : اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى 1610

مُساهمةموضوع: رد: اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى   اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى Icon_minitime1الثلاثاء 17 يونيو 2008, 11:32

http://www.marsafa.yoo7.com
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى   اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى Icon_minitime1الثلاثاء 17 يونيو 2008, 11:59

اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى Salam113
والله يا جماعه انا كنت محتار اكتب ايه
اولا اشكر أ/عماد على الاجوبه الجميله
ثانيا اشكر محمد الامير
بس يا محمد الحكايه مش مستهلا التحدى
انتا ناجح وخلاص
بس الموضوع بتاعى مش مستاهل دا كله
وانتى يا ليالى انا الحمد لله الخوف ميعرفنيش
وانتى يا ملك انا اد ليالى مش عشان هيا اختك
اشكر كل من ساهم فى موضوعى المتواضع
الحكايه مش مستهلا
مروركم مشكوووووووووووووووووووووور
ومستنى المنافسه يا جلجل
صاحب الليل الجميل
اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى 1210
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى   اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى Icon_minitime1الثلاثاء 17 يونيو 2008, 22:20

على فكره ياحزين احنا بنهزر لو مش عايزنا نهزر تانى اوك عادى اللى انت عايزه كل واحد حر
ليالى

عدل سابقا من قبل ليالى العمر في الخميس 19 يونيو 2008, 09:26 عدل 1 مرات
ahmadabdooo
وسام لاهم الاعضاء
وسام لاهم الاعضاء
ahmadabdooo

وســـــــام : اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى 966241247

مُساهمةموضوع: رد: اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى   اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى Icon_minitime1الأربعاء 18 يونيو 2008, 01:00

بسم الله الرحمن الرحيم

اولا يا اخ عادل بكتب وانا واقف احتراما لك ولموضوعك

ثانيا الاجابات كلها منطقية وجيدة ودى وجهات نظر وانتى اعطيت

الدرجة النهائية للامير وانا معجب بابو جلال جدا بس عفوا استاذى افضل الاجابات

من وجهة نظرى انا للكبير عماد سليم والجميل اسير الصمت وقلت كل الاجابات جيدة علشان

بخاف من ليالى سمعانى يا ملك

وانا هحاول اجاوب

ماشى يا عرضى

بسم الله

انا احمد عبدة

هنا لية لوضع لبنة واحدة فى هذا الصرح العظيم منتدى مرصفا

الوردة هى حبيبتى صاحبة النصيب

القنبلة تلقى على اى خسيس يحاول شم وردتى

الوطن مكان يحتوينى ويمنحنى العزة والكرامة

الام بركان حنان وزلزال مشاعر وطريقى الى الجنة

الليل دنيا البوح بالاسرار ومناجاة النفس فى الالم والسعادة

الحب موسوعة عواطف ومشاعر تسطرها القلوب

الصمت رداء يخفى قوة او ضعف صاحبة

الرجل من اذا قال فعل

الانترنت سلاح قوى جدا يمنحك القدرة على البناء والهدم فاختار ما شئت

المراة مامتى ومامتك اختى واختك حبيبتى وحبيبتك وبدونها لا تسير الحياة

الماسينجر وسيلة لاختصار الوقت والمسافة

العالم بدون الشاى هيزيد الاستهلاك فى مشاريب اخرى

العالم بدون كومبيوتر مكنتش هجاوب على اسالتك وهنعيش زى اللى قبلنا ما عاشو

العالم بدون حب يبقى مفيش عالم

العالم بدون يوم الاجازة نتحول ل.........بتلف فى ساقية

رسالة الى شخص لا يعرفة الا انا

اليك يا ....................... اين انت ارجع كما كنت

الالقاب

محمد عابد المناضل

احمد كابو الدولى

عبد الفتاح العرضى الثائر

عاشق الشعرالامير

ملك وليالى الاختين الحلوين

وختاما اخى عادل لعلى وفقت فى الاجابات وانول اعجابك بس من غير تريقة ربنا يعزك

واسمحلى اضيف للموضوع سؤال

الاخ القائد عماد سليم

باستثناء ملك وليالى اين كل هؤلاء؟

واقبلو مرورى وتحياتى جميعا

احمـــــــــــــــــــــــــــــــــــد عبــــــــــــــــــــــــــــــــدة

MANCHESTER
(( برنس الليالى ))
(( برنس الليالى ))
MANCHESTER

وســـــام جديد : اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى 144410

مُساهمةموضوع: رد: اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى   اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى Icon_minitime1الأربعاء 18 يونيو 2008, 02:09

فعلا دا جزاتى انى اكون اول واحد رد على موضوعك...كلمه ساقط......

مشكوووووووووووور يا عادل

متنتظرش منى اى رد على مواضيعك تانى

وياريت انت تعمل نفسى اللى هعمله

مستاهلش الكلمه دى ابدااااااااااا

كان فى ظروف مكنتش هعرف اشارك فى الموضوع عشان مكنش عندى وقت اكتب

لكن بجد كلمه مش لطيفه

يا ريت ........................................... تنسا عضو اسمه احمد حلمى

salaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
MANCHESTER
(( برنس الليالى ))
(( برنس الليالى ))
MANCHESTER

مُساهمةموضوع: رد: اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى   اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى Icon_minitime1الأربعاء 18 يونيو 2008, 02:11

وشكرا لوصفك يا عمدا انت طبعا اخويا الكبير وبحترمك جدا جدا

وشكرا لوصف باقى الاعضاء

وشكرا لوصفك يا عادل
ahmadabdooo
وسام لاهم الاعضاء
وسام لاهم الاعضاء
ahmadabdooo

وســـــــام : اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى 966241247

مُساهمةموضوع: رد: اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى   اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى Icon_minitime1الأربعاء 18 يونيو 2008, 13:32

منقدرش ننساك يا حلمى امال نفتكر مين

دانتى نوارة المنتدى

وعادل حبيبك بردة مش كدة ولا اية

احمد عبدة
MANCHESTER
(( برنس الليالى ))
(( برنس الليالى ))
MANCHESTER

مُساهمةموضوع: رد: اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى   اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى Icon_minitime1الأربعاء 18 يونيو 2008, 20:01

انا مقولتش ان حد نسينى

ولا محتاج ح اساسا يفتكرنى
انا فاكر نفسى

انا بتكلم على الكلمه اللى قالها دى

وقبل كدا برضه واحد قل ادبه وشتم ومقلناش حاجه

مش هينفع كدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ahmadabdooo
وسام لاهم الاعضاء
وسام لاهم الاعضاء
ahmadabdooo

مُساهمةموضوع: رد: اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى   اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى Icon_minitime1الأربعاء 18 يونيو 2008, 20:13

اخى الحبيب احمد حلمى

لم اعهد فيك صفة الرد بهذة النرفزة

وبعدين احنا هنا لزيادة الالفة والمحبة بيننا ليس اكثر

وكلنا يدا واحدة لخدمة المنتدى

وبعدين هو ردى زعلك فى اية علشان ترد تقول

انك مش محتاج حد يفتكرك اساسا وانك فاكر نفسك

عموما شكرا على سعة صدرك

اخوك احمد عبدة
Abu Mohanad
AdminAdmin
Abu Mohanad

مُساهمةموضوع: رد: اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى   اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى Icon_minitime1الأربعاء 18 يونيو 2008, 20:24

ايه ياسيدى اللى مش هينفع بس
انته مالك النهارده صحيح متنرفز ليه
هدى اللعب شوية ياحمام
وبعدين انا شفت الموضوع كله وحقك خته وحتى لو مختوش احنا معرضين للنقد من بعض
وطبعا الخروج عن الادب ممنوع واللى بيخرج بيتحاسب والدليل موجود بالمنتدى
وبعدين احمد عبده مقلش حاجة خالص تزعل
بالعكس الراجل كلامه فى منتهى الجمال زى ما عودنا
وبيقولكم ياشباب هدو اللعب وبلاش منقرة الديوك
طبعا انا اللى بقول هو معملش غير الصح
تقوم تتنرفز ليه
زى ما عودتنا على روحة الحلوة وكمان الكل بيحب روحك دى
متعملش عداوة يبنى احسن لك
لحسن انته دخلت شارع طويل ضلمة
ولا نطلع السكاكين والمطاوى والامواس
خد كلم اى حد بصدر رحب مع انى عارفك
رفيع زى معندناش صدر
تقبلوا تحياتى كلكم والكل هنا أخ لأخوه
Abu Mohanad
AdminAdmin
Abu Mohanad

مُساهمةموضوع: رد: اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى   اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى Icon_minitime1الأربعاء 18 يونيو 2008, 20:32

اعتزر خاص منى لاحمد عبده وصدقونى ياجماعة الخروج عن الروح الحلوة بقت سمه مش عجبانى
ياريت نستحمل بعض
ياريت محدش يغلط فى التانى
وياريت لو حد مش عجبه موضوع معين لا ينقض صاحبه بكلام يجرح ويحتفظ بالنقد له
النقد البناء بيبنى منتدى وبيبنى اخلاق وتاريخ
والنقد اللازع بلاش منه
فياريت نستحمل بعض شوية
وتحية ليك ياابو حميد ومتزعلش من احمد
احمد روحة وقلب جميل بس هو كان زهقان
من بداية الموضوع للنقد اللى ملوش لازمة

اول موضوع من ابداعى...بس الجواب يكون بصدق...عايز اشوف زكاء اعضاء المنتدى....من العرضى..الى........نى
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-