New Star Marsafa
New Star Marsafa
New Star Marsafa
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

New Star Marsafa

الرئيسيةالتسجيلأحدث الصوردخول

الحب أعمى و أهبل و عبيط و بيعمل دماغ كمان...هل هذا معنى الحب...لو عايز تعرف معنى الحب الحقيقى خش

كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر
Anonymous

الحب أعمى و أهبل و عبيط و بيعمل دماغ كمان...هل هذا معنى الحب...لو عايز تعرف معنى الحب الحقيقى خش Empty
مُساهمةموضوع: الحب أعمى و أهبل و عبيط و بيعمل دماغ كمان...هل هذا معنى الحب...لو عايز تعرف معنى الحب الحقيقى خش   الحب أعمى و أهبل و عبيط و بيعمل دماغ كمان...هل هذا معنى الحب...لو عايز تعرف معنى الحب الحقيقى خش Icon_minitime1الثلاثاء 10 يونيو 2008, 15:17

الحب أعمى و أهبل و عبيط و بيعمل دماغ كمان...هل هذا معنى الحب...لو عايز تعرف معنى الحب الحقيقى خش Romanc10
الحب أعمى و أهبل و عبيط و بيعمل دماغ كمان...هل هذا معنى الحب...لو عايز تعرف معنى الحب الحقيقى خش Angel910
الحب أعمى و أهبل و عبيط و بيعمل دماغ كمان...هل هذا معنى الحب...لو عايز تعرف معنى الحب الحقيقى خش Titani10

الحب

هل تعلم ما معنى الحب ؟

الحب

انها ليست كلمة تقال في كل مرة التقينا

ليست كلمة تقال في كل مرة تحادثنا

ليست شعور يبدأ لفترة و ينتهي بعد ذلك بالنسيان

و ليست نظرة شفافة تمثل عند الحاجة

و ليست حضن دافئ عند البكاء و الحزن

الحب

شيئ أسمى و ما ادراك ما الحب

هل تعرفه ؟!!؟!

كلا لا أعتقد ،

فالحب هي النظرة الحنونة في كل وقت و في كل مكان

تلك النظرة التي تبقى في مخيلتنا تتسم بالحنان و المودة و الدفء

و هي تلك الأحاسيس التي تولد فينا عند لقاءنا و لا تنتهي و لا تعرف كيف تنتهي

بل انها تستمد طاقتها من قلوبنا

و تكبر و تكبر لدرجة العشق ثم الجنون

الحب

هو ذلك الحضن الدافئ في الليالي الباردة

و الليالي الحزينة و الفرحة

هو ذلك الحضن الموجود في كل مكان و كل وقت و كل زمان

لا يختفي باختفائك انت

بل يبقى موجودا باختفائك

أهي كلمة تقال

لا بل هي أسمى من أن تقال أو توصف

فهل علمت ما هو الحب !؟!

هل عرفته ؟!؟

هل جربته ؟!؟!

إذا لا فلماذا تجرح من يحبك ؟!؟

مع تحياتى
عادل العرضى صاحب الليل الحزين

الحب أعمى و أهبل و عبيط و بيعمل دماغ كمان...هل هذا معنى الحب...لو عايز تعرف معنى الحب الحقيقى خش Hop00810
الحب أعمى و أهبل و عبيط و بيعمل دماغ كمان...هل هذا معنى الحب...لو عايز تعرف معنى الحب الحقيقى خش 08921f10
زائر
زائر
Anonymous

الحب أعمى و أهبل و عبيط و بيعمل دماغ كمان...هل هذا معنى الحب...لو عايز تعرف معنى الحب الحقيقى خش Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب أعمى و أهبل و عبيط و بيعمل دماغ كمان...هل هذا معنى الحب...لو عايز تعرف معنى الحب الحقيقى خش   الحب أعمى و أهبل و عبيط و بيعمل دماغ كمان...هل هذا معنى الحب...لو عايز تعرف معنى الحب الحقيقى خش Icon_minitime1الأربعاء 11 يونيو 2008, 21:58

بشكر صاحب الليل الحزين على موضوعه الجميل
وياريت ياميدو ياعاشق تاخد بالك من تعليقاتك انا هحذفها لكن انت لو استمريت كده مش هتعمر معانا فى منتدى مرصفا انا حذفتلك موضوع مع انه كان جميل وبيتكلم عن الحب لكن لما تكون بتتكلم عن الحب ميصحش ابدا تكتب الفاظ خارجة وتتكلم باسلوب عدائى لاننا هدفنا دائما وكلنا التقدم لمنتدى مرصفا ومحدش هيسمحلك بالالفاظ والسخرية دى ياريت تاخد بالك انك فى منتدى مرصفا يعنى احسن المنتديات
EL!@MEER

.::®EL!@MEE::.
EL!@MEER

Personalized field : الحب أعمى و أهبل و عبيط و بيعمل دماغ كمان...هل هذا معنى الحب...لو عايز تعرف معنى الحب الحقيقى خش C13e6510
وســـــــام : الحب أعمى و أهبل و عبيط و بيعمل دماغ كمان...هل هذا معنى الحب...لو عايز تعرف معنى الحب الحقيقى خش 144410
وســـــام جديد : الحب أعمى و أهبل و عبيط و بيعمل دماغ كمان...هل هذا معنى الحب...لو عايز تعرف معنى الحب الحقيقى خش 1610

مُساهمةموضوع: رد: الحب أعمى و أهبل و عبيط و بيعمل دماغ كمان...هل هذا معنى الحب...لو عايز تعرف معنى الحب الحقيقى خش   الحب أعمى و أهبل و عبيط و بيعمل دماغ كمان...هل هذا معنى الحب...لو عايز تعرف معنى الحب الحقيقى خش Icon_minitime1الأربعاء 11 يونيو 2008, 22:06

مشكور
يااااااااااااا
كنج
الليل الحزين
http://www.marsafa.yoo7.com
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: الحب أعمى و أهبل و عبيط و بيعمل دماغ كمان...هل هذا معنى الحب...لو عايز تعرف معنى الحب الحقيقى خش   الحب أعمى و أهبل و عبيط و بيعمل دماغ كمان...هل هذا معنى الحب...لو عايز تعرف معنى الحب الحقيقى خش Icon_minitime1الأربعاء 11 يونيو 2008, 22:12

مشكووووووره يا ملك ايوه كده انا كنت عايز حد ينصحه مش اكتر اصل هو كان بيقول انا بتغيييير منى قولتله هغير منك ليه يا ابنى احنا كلنا اخوات فى المنتدى وعايزينه يكون احسن المنتديات
فهمتى قصدى
اما انتا بقا يا امير اعمل ايه فى ردودك الى زى العسل دى كدا النمل هيتلم على المواضيع بتاعتى يا عم
بناقصك يا عم
مشكووووووووووووور يا حبيب قلبى
اصدقاء للابد
(m+a)
EL!@MEER

EL!@MEER

Personalized field : الحب أعمى و أهبل و عبيط و بيعمل دماغ كمان...هل هذا معنى الحب...لو عايز تعرف معنى الحب الحقيقى خش C13e6510
وســـــــام : الحب أعمى و أهبل و عبيط و بيعمل دماغ كمان...هل هذا معنى الحب...لو عايز تعرف معنى الحب الحقيقى خش 144410
وســـــام جديد : الحب أعمى و أهبل و عبيط و بيعمل دماغ كمان...هل هذا معنى الحب...لو عايز تعرف معنى الحب الحقيقى خش 1610

مُساهمةموضوع: رد: الحب أعمى و أهبل و عبيط و بيعمل دماغ كمان...هل هذا معنى الحب...لو عايز تعرف معنى الحب الحقيقى خش   الحب أعمى و أهبل و عبيط و بيعمل دماغ كمان...هل هذا معنى الحب...لو عايز تعرف معنى الحب الحقيقى خش Icon_minitime1الأربعاء 11 يونيو 2008, 22:14

هههههههههههههههههههه
http://www.marsafa.yoo7.com
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: الحب أعمى و أهبل و عبيط و بيعمل دماغ كمان...هل هذا معنى الحب...لو عايز تعرف معنى الحب الحقيقى خش   الحب أعمى و أهبل و عبيط و بيعمل دماغ كمان...هل هذا معنى الحب...لو عايز تعرف معنى الحب الحقيقى خش Icon_minitime1الأربعاء 11 يونيو 2008, 22:18

عجبك كده النمل بدأ يخش اهو يلى بقى بسرعه هات مبيد وتعالى بسرعه الحقنى
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
العرضى بيمسى عليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييك
الحب أعمى و أهبل و عبيط و بيعمل دماغ كمان...هل هذا معنى الحب...لو عايز تعرف معنى الحب الحقيقى خش Backbg18
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: الحب أعمى و أهبل و عبيط و بيعمل دماغ كمان...هل هذا معنى الحب...لو عايز تعرف معنى الحب الحقيقى خش   الحب أعمى و أهبل و عبيط و بيعمل دماغ كمان...هل هذا معنى الحب...لو عايز تعرف معنى الحب الحقيقى خش Icon_minitime1الخميس 12 يونيو 2008, 09:21

التوبيك نايييييييييييييييييييييييس كلمات رقيقه وهو ده معنى الحب الحقيقى انت كدا جبت المفيد
كلمة أحبك مش كلمه تتكررالحب أحساس وأحلى ما ف الحب أحساسه
ليالى
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: الحب أعمى و أهبل و عبيط و بيعمل دماغ كمان...هل هذا معنى الحب...لو عايز تعرف معنى الحب الحقيقى خش   الحب أعمى و أهبل و عبيط و بيعمل دماغ كمان...هل هذا معنى الحب...لو عايز تعرف معنى الحب الحقيقى خش Icon_minitime1الخميس 12 يونيو 2008, 10:48

فعلا يا ليالى الحب مجرد احساس وليس كلمه تتكرر
الحب الانسان الذى يحس به وليس مجرد كلام
مشكوره على مرورك
مع تحياتى
صاحب الليل الحزين
الحب أعمى و أهبل و عبيط و بيعمل دماغ كمان...هل هذا معنى الحب...لو عايز تعرف معنى الحب الحقيقى خش 07029317

الحب أعمى و أهبل و عبيط و بيعمل دماغ كمان...هل هذا معنى الحب...لو عايز تعرف معنى الحب الحقيقى خش
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-