New Star Marsafa

New Star Marsafa


 
الرئيسيةمكتبة الصورالتسجيلبحـثدخول

شاطر | 
 

 رسالة عاشقه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رسالة عاشقه   السبت 28 يونيو 2008, 11:24

ارحمنى بقا وارجعلى
انت مش سامع آهاتى
حس بيا حس بشوق عنيا
ولهفتى عليك
انت ليه سبتنى وبعدت عنى ؟
ليه بعتنى وكسرت قلبى ؟
حبى ليك مكنش وهم كان أحلى حلم
صحتنى منه بغدر قلبك
سبتنى وانا لسه بحبك
ارحمنى بقا وارجعلى
أنا نفسى الاقى نفسى
ونفسى هى معاك
فى حضن هواك
مشتقالك محتجالك
بحبك وهفضل احبك لاخر الزمان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الأستاذ
رتبة خاصــة جدا
 رتبة خاصــة جدا
avatar

عدد الرسائل : 178
Personalized field :
وســـــــام :
وســـــام جديد :
تاريخ التسجيل : 11/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: رسالة عاشقه   السبت 28 يونيو 2008, 11:48

إنه لمن دواعي سروري أن أكون أول من يعلق علي هذه الرسالة التي لا تخرج إلا من نفس محبة ونفس تواقة إلي حب الحب وحب الناس وحب الخير لكل البشر مهما اختلفت ألوانهم أو معتقداتهم
وهذه الرسالةفعلا رسالة عاشقة ولكن من يستحق كل هذا العشق ؟
وشكرا لليالي أن اتحفتنا بهذه الرسالة التي حركت ماسكن واشعلت الحرائق من جديد وهكذا دائما مايخرج من القلب يدخل القلب
مع تحياتي
الأستاذ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
زائر
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: رسالة عاشقه   السبت 28 يونيو 2008, 13:48

مرسى ليك يا أستاذ وعلى كلامك ومتشكره على اهتمامك وانا عارفه ان مفيش ما بين الاخوات شكر بس اعمل ايه مش عارفه اروح من كلامك فين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: رسالة عاشقه   السبت 28 يونيو 2008, 13:50

ليالى العمر كتب:
ارحمنى بقا وارجعلى
انت مش سامع آهاتى
حس بيا حس بشوق عنيا
ولهفتى عليك
انت ليه سبتنى وبعدت عنى ؟
ليه بعتنى وكسرت قلبى ؟
حبى ليك مكنش وهم كان أحلى حلم
صحتنى منه بغدر قلبك
سبتنى وانا لسه بحبك
ارحمنى بقا وارجعلى
أنا نفسى الاقى نفسى
ونفسى هى معاك
فى حضن هواك
مشتقالك محتجالك
بحبك وهفضل احبك لاخر الزمان

مش عارف ليه سابك وبعد عنك
الكلام ده بجد ولا بحق وحقيقى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
EL!@MEER

.::®EL!@MEE::.
 .::®EL!@MEE::.
avatar

عدد الرسائل : 1704
العمر : 31
Personalized field :
وســـــــام :
وســـــام جديد :
تاريخ التسجيل : 24/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: رسالة عاشقه   السبت 28 يونيو 2008, 13:51

لاء ياعادل بحق وحقيق

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.marsafa.yoo7.com
EL!@MEER

.::®EL!@MEE::.
 .::®EL!@MEE::.
avatar

عدد الرسائل : 1704
العمر : 31
Personalized field :
وســـــــام :
وســـــام جديد :
تاريخ التسجيل : 24/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: رسالة عاشقه   السبت 28 يونيو 2008, 13:52

بس بأمانه موضوع جامد

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.marsafa.yoo7.com
زائر
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: رسالة عاشقه   السبت 28 يونيو 2008, 14:00

على فكره يا محمد انا عارف ان الكلام ده بجد
ويا ليالى احنا حسينا كل كلمه كتبتيها
بس ده لو حصل فعلا
يبقى غبى لو سابك ومشى
الى يسيب انسانه بتحب للدرجه دى
يبقى حيوان وليس انسان
اعزرينى على انفعالى
صاحب الليل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد طة سرحان
وسام الاشراف المتميز لهذا الشهر
وسام  الاشراف المتميز لهذا الشهر
avatar

عدد الرسائل : 819
العمر : 28
Personalized field :
وســـــــام :
وســـــام جديد :
تاريخ التسجيل : 16/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: رسالة عاشقه   السبت 28 يونيو 2008, 16:27

ياليالى&&ممتاز
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://WWW.marsafa.yoo7.com
زائر
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: رسالة عاشقه   السبت 28 يونيو 2008, 19:02

هههههههههههههههههههههههههههههههه ايه يامحمد انت وعادل انتوا ورايا ورايا بس تسلموا على كلامكم وربنا يوفقكم ومحمد طه شكرا لمرورك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: رسالة عاشقه   السبت 28 يونيو 2008, 19:46

هو انا غلط فى ردى ولا حاجه
يا عدا الليل على مهله على مهله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: رسالة عاشقه   الأحد 29 يونيو 2008, 15:25

لاانت مغلطش ياحزين ولا حاجه وكلنا اخوات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: رسالة عاشقه   الأحد 29 يونيو 2008, 15:56

جامد يالول طلعالى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: رسالة عاشقه   الأحد 29 يونيو 2008, 19:41

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه انت اللى طلعالى انتى ناسيه ان انا الكبيره ولا ايه ؟ هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: رسالة عاشقه   الأحد 29 يونيو 2008, 19:50

ههههههههههههههههههههههه
شكلكم انتو الاتنين طالعين لحد فى العيله
وانتى يا ليالى مش بالسن
ممكن يكون ملك مخها اكبر من مخك
ودا الواضح فعلا
معلش انا صريح
الى على قلبى على لسانى والصراحه مطلوبه
ههههههههههههه
صح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: رسالة عاشقه   الإثنين 30 يونيو 2008, 09:59

ليالى العمر كتب:
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه انت اللى طلعالى انتى ناسيه ان انا الكبيره ولا ايه ؟ هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
مش ناسية لكن انتى اللى ناسية انى عبرت عن نفسى بالكتابة وانا لسه بتعلم الف باء يعنى بقالى كتييييييييييييييييييير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: رسالة عاشقه   الثلاثاء 01 يوليو 2008, 08:34

ههههههههههههههههههههههههههههههه ايه يا عادل انت هتقوم ملك عليا بس بصراحه انا اتمنى ان مخها يكون اكبر مش هزعل انا بتمنى لملك كل خير وربنا يخلهالى وميحرمنيش منها ابدا وربنا يوفقك يا حبيبت قلبى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: رسالة عاشقه   الثلاثاء 01 يوليو 2008, 08:36

اما انتى يا ملك انا عارفه والله ان بقالك كتير وانا ابتديت اكتب من ساعة مدخلت المنتدى ده هى الموهبه كانت موجوده والنيه كمان بس الحمد لله كتبت وحبيت الكتابه اوى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
a.treka73
رتبة خاصــة جدا
 رتبة خاصــة جدا
avatar

عدد الرسائل : 34
العمر : 37
Personalized field :
وســـــــام :
تاريخ التسجيل : 18/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: رسالة عاشقه   الثلاثاء 01 يوليو 2008, 10:30

كلام جميل ورومانسي جدا ولا يخرج إلا ممن سقط في بئر الحب العميق كلام يمس القلب ويثير العاطفة شكرا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
زائر
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: رسالة عاشقه   الثلاثاء 01 يوليو 2008, 13:04

اطلع منها ياعادل ليالى ثبتتك مرسى ليكى يالول ياحبيبة قلبى وربنا يوفقك فى حياتك يارب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: رسالة عاشقه   الثلاثاء 01 يوليو 2008, 15:50

مرسى ليك وعلى مرورك وكلامك الرقيق يا تريكا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
a.treka73
رتبة خاصــة جدا
 رتبة خاصــة جدا
avatar

عدد الرسائل : 34
العمر : 37
Personalized field :
وســـــــام :
تاريخ التسجيل : 18/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: رسالة عاشقه   الثلاثاء 01 يوليو 2008, 16:18

ده أقل ما يقال في هذه الرسالة العاطفية المتأججة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Abu Mohanad
AdminAdmin
avatar

عدد الرسائل : 2931
العمر : 39
Personalized field :
وســـــــام :
تاريخ التسجيل : 28/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: رسالة عاشقه   الثلاثاء 01 يوليو 2008, 18:13

ليالى العمر كتب:
ارحمنى بقا وارجعلى
انت مش سامع آهاتى
حس بيا حس بشوق عنيا
ولهفتى عليك
انت ليه سبتنى وبعدت عنى ؟
ليه بعتنى وكسرت قلبى ؟
حبى ليك مكنش وهم كان أحلى حلم
صحتنى منه بغدر قلبك
سبتنى وانا لسه بحبك
ارحمنى بقا وارجعلى
أنا نفسى الاقى نفسى
ونفسى هى معاك
فى حضن هواك
مشتقالك محتجالك
بحبك وهفضل احبك لاخر الزمان


اولا : اجمل تحية لزهرة المنتدى وووردة كل الليالى ليالى
تحياتى ليكى بجد على كلماتك الجميلة جدا
ااسف للتأخير
ولو اعرف ان الكلام الجميل ده كله ليه كنت رجعت من زمان
معرفش والله
ومين يكون عنده قلب واحساس ويحس بالكلام ده وميرجعش
تحياتى ليكى بجد على احساسك ومشاعرك الجميله دى
وهرجع ياست خلاص حرمت
هههههههههههههههه
تحياتى

_________________
منتديات مرصفا Marsafa كل عام وأنتم بخير


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://marsafa.yoo7.com
زائر
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: رسالة عاشقه   الثلاثاء 01 يوليو 2008, 22:00

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه مرسى ليك يا عماد انت هترجع طب انا مستنيه اوعى متجيش هههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: رسالة عاشقه   الأربعاء 02 يوليو 2008, 20:02

ماشى يا ملك يعنى انا فى صفك وبتكسفينى
انا مش هدخل بينكم تانى
على رأى المثل
انا واخويا على ابن عمى وانا وابن عمى على الغريب
انشاءالله تقطعو بعض مش هدخل
واسف للازعاج لحضارتكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
eslam2010

المراسل الصحفى للمنتدى


المراسل الصحفى للمنتدى


عدد الرسائل : 262
العمر : 29
Personalized field :
وســـــــام :
وســـــام جديد :
تاريخ التسجيل : 13/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: رسالة عاشقه   الخميس 03 يوليو 2008, 00:40

(حبى ليك مكنش وهم كان أحلى حلم
صحتنى منه بغدر قلبك ) انا بامانة مش عارف اقول اية غير اللة وفعلا انتى متئلقة جدا وسيبك من كلام باقى الاعضاء انتى فعلا موهوبة فى كتباتك والجملة اللى كتبهالك من موضوعك دة هية الجملة اللى حسيت نفسى فيها فى حياتى وشكرا على موضوعاتك الجميلة اوى وياريت المزيد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
رسالة عاشقه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
New Star Marsafa :: المنتديات الادبية والرومانسية :: منتدى الحب والرومانسية-
انتقل الى: