New Star Marsafa
New Star Marsafa
New Star Marsafa
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

New Star Marsafa

الرئيسيةالتسجيلأحدث الصوردخول

فى سؤال ...انا عايز اراء من كل الاعضاء من منتدى مرصفا...سؤال ليس صعب..بس الجواب صعب

كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر
Anonymous

فى سؤال ...انا عايز اراء من كل الاعضاء من منتدى مرصفا...سؤال ليس صعب..بس الجواب صعب Empty
مُساهمةموضوع: فى سؤال ...انا عايز اراء من كل الاعضاء من منتدى مرصفا...سؤال ليس صعب..بس الجواب صعب   فى سؤال ...انا عايز اراء من كل الاعضاء من منتدى مرصفا...سؤال ليس صعب..بس الجواب صعب Icon_minitime1الخميس 12 يونيو 2008, 14:44

فى سؤال ...انا عايز اراء من كل الاعضاء من منتدى مرصفا...سؤال ليس صعب..بس الجواب صعب Dq_log10

السلام عليكم
الموضوع بسيط جدا

انت الان حبيت او اعجبت بشخص محدد ان كان معك في الدراسة او زميل في العمل او شخص اتشوفه كل يوم و هو طبعا ما يعرف الي انت تحس فيه

ايه ممكن تفعل عشان تجعل هذا الشخص يحس او يعرف انك معجب فيه؟؟؟؟
طبعا اكيد في بعض الاعضاء بيكتبون اذهب و اقول له لكن اتمنى ان يكون هناك ايضا جواب غيره

من فضلكم يا جماعه انا عايز اراء جامده من ابناء منتدى مرصفا

مع تحياتى عادل العرضى

فى سؤال ...انا عايز اراء من كل الاعضاء من منتدى مرصفا...سؤال ليس صعب..بس الجواب صعب 26525915
فى سؤال ...انا عايز اراء من كل الاعضاء من منتدى مرصفا...سؤال ليس صعب..بس الجواب صعب Backbg23
زائر
زائر
Anonymous

فى سؤال ...انا عايز اراء من كل الاعضاء من منتدى مرصفا...سؤال ليس صعب..بس الجواب صعب Empty
مُساهمةموضوع: رد: فى سؤال ...انا عايز اراء من كل الاعضاء من منتدى مرصفا...سؤال ليس صعب..بس الجواب صعب   فى سؤال ...انا عايز اراء من كل الاعضاء من منتدى مرصفا...سؤال ليس صعب..بس الجواب صعب Icon_minitime1الخميس 12 يونيو 2008, 14:52

هو الطبييعى انك تقوله لكن اهم من الكلام الاحساس لازم يحس بخوفك عليه وان حياته بقت اهم عندك من حياته حسسه بالامان وهو معاك اهتم بيه خليه الفرست واللاست فى حياتك
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: فى سؤال ...انا عايز اراء من كل الاعضاء من منتدى مرصفا...سؤال ليس صعب..بس الجواب صعب   فى سؤال ...انا عايز اراء من كل الاعضاء من منتدى مرصفا...سؤال ليس صعب..بس الجواب صعب Icon_minitime1الخميس 12 يونيو 2008, 14:56

دعينا نصفق لكى يا ملك على قلمك الجامد
فعلا انا كنت مستنى راىء زى ده
بس هنشوف باقى الاعضاء رأيهم ايه
فى سؤال ...انا عايز اراء من كل الاعضاء من منتدى مرصفا...سؤال ليس صعب..بس الجواب صعب Backbg23
شهيد الغد
وسام رفيع للمشرف لمتميز
وسام رفيع للمشرف لمتميز
شهيد الغد

Personalized field : فى سؤال ...انا عايز اراء من كل الاعضاء من منتدى مرصفا...سؤال ليس صعب..بس الجواب صعب C13e6510
وســـــــام : فى سؤال ...انا عايز اراء من كل الاعضاء من منتدى مرصفا...سؤال ليس صعب..بس الجواب صعب Modera10
وســـــام جديد : فى سؤال ...انا عايز اراء من كل الاعضاء من منتدى مرصفا...سؤال ليس صعب..بس الجواب صعب 7elm3a10

مُساهمةموضوع: رد: فى سؤال ...انا عايز اراء من كل الاعضاء من منتدى مرصفا...سؤال ليس صعب..بس الجواب صعب   فى سؤال ...انا عايز اراء من كل الاعضاء من منتدى مرصفا...سؤال ليس صعب..بس الجواب صعب Icon_minitime1الإثنين 16 يونيو 2008, 12:15

ردى بسيط بس تنفيذه هيكون اصعب

حط اختك مكان اللى بتحبها

وشخص تانى غيرك يكون بيحب اختك

تحب الشخص ده يعمل ايه يكلم اختك

ولا يخرج معاها ولا يعمل ايه ؟

وزى ما تحب ان هو يعمل اعمل انت كمان

ده رأى من زمان فى الموضوع ده

والسلام ختام
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: فى سؤال ...انا عايز اراء من كل الاعضاء من منتدى مرصفا...سؤال ليس صعب..بس الجواب صعب   فى سؤال ...انا عايز اراء من كل الاعضاء من منتدى مرصفا...سؤال ليس صعب..بس الجواب صعب Icon_minitime1الإثنين 16 يونيو 2008, 13:47

بسم الله الرحمن الرحيم
اولا اشكرك يا شهيد الغد
ثانيا فى حاجه اسمها حب طاهر نظيف
وفى حب مجرد نزوات بمعناها الشعبى
انه يخرج معاها ان يمشى معاها
بس السؤال بتاعى راجعه تانى
وراجع كلام ملك وانتا تعرف
معنى السؤال بتاعى
على العموم مرورك مشكووور
ونشوفك متالق فى منتداك
صاحب الليل الجميل
فى سؤال ...انا عايز اراء من كل الاعضاء من منتدى مرصفا...سؤال ليس صعب..بس الجواب صعب 7bebtt11
شهيد الغد
وسام رفيع للمشرف لمتميز
وسام رفيع للمشرف لمتميز
شهيد الغد

Personalized field : فى سؤال ...انا عايز اراء من كل الاعضاء من منتدى مرصفا...سؤال ليس صعب..بس الجواب صعب C13e6510
وســـــــام : فى سؤال ...انا عايز اراء من كل الاعضاء من منتدى مرصفا...سؤال ليس صعب..بس الجواب صعب Modera10
وســـــام جديد : فى سؤال ...انا عايز اراء من كل الاعضاء من منتدى مرصفا...سؤال ليس صعب..بس الجواب صعب 7elm3a10

مُساهمةموضوع: رد: فى سؤال ...انا عايز اراء من كل الاعضاء من منتدى مرصفا...سؤال ليس صعب..بس الجواب صعب   فى سؤال ...انا عايز اراء من كل الاعضاء من منتدى مرصفا...سؤال ليس صعب..بس الجواب صعب Icon_minitime1الإثنين 16 يونيو 2008, 14:08

فى حاجه اسمها حب طاهر نظيف
وفى حب مجرد نزوات بمعناها الشعبى

الحب مجرد نزوات انا عرفه

ممكن توضحلى معنى الحب الطاهر النظيف فى رأيك انت؟
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: فى سؤال ...انا عايز اراء من كل الاعضاء من منتدى مرصفا...سؤال ليس صعب..بس الجواب صعب   فى سؤال ...انا عايز اراء من كل الاعضاء من منتدى مرصفا...سؤال ليس صعب..بس الجواب صعب Icon_minitime1الإثنين 16 يونيو 2008, 14:11

الحب الطاهر يا عسل يعنى
انك تصارحها وتعرف طريق بيتها فين وتروح معاك جاتوه اه ومتنساش الشوكلاته
ولا انتا بطنت من الشباك
يا ريت تكون فهمت
فى سؤال ...انا عايز اراء من كل الاعضاء من منتدى مرصفا...سؤال ليس صعب..بس الجواب صعب 7bebtt12
شهيد الغد
وسام رفيع للمشرف لمتميز
وسام رفيع للمشرف لمتميز
شهيد الغد

مُساهمةموضوع: رد: فى سؤال ...انا عايز اراء من كل الاعضاء من منتدى مرصفا...سؤال ليس صعب..بس الجواب صعب   فى سؤال ...انا عايز اراء من كل الاعضاء من منتدى مرصفا...سؤال ليس صعب..بس الجواب صعب Icon_minitime1الإثنين 16 يونيو 2008, 14:40

اجبتك الأخيره هى الرد على السؤال

وانا حاسس من كلامك انك بتسخر منى

بس مش مشكله

shaheed2001@yahoo.com
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: فى سؤال ...انا عايز اراء من كل الاعضاء من منتدى مرصفا...سؤال ليس صعب..بس الجواب صعب   فى سؤال ...انا عايز اراء من كل الاعضاء من منتدى مرصفا...سؤال ليس صعب..بس الجواب صعب Icon_minitime1الإثنين 16 يونيو 2008, 15:14

اسخر منك ازاى وانا عبد مثلك
انا بجاوب عليه بكل حب كانى اعرفك
بس
كانا اخوات لو حضرتك مش عايز براحتك
اخوك العرضى
صاحب الليل الجميل
فى سؤال ...انا عايز اراء من كل الاعضاء من منتدى مرصفا...سؤال ليس صعب..بس الجواب صعب 7bebtt13

فى سؤال ...انا عايز اراء من كل الاعضاء من منتدى مرصفا...سؤال ليس صعب..بس الجواب صعب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-